måndag

tre dagar kvar till julafton då, inte lite man längtar då ! idag vaknade ja rätt skapligt gick upp o käkade o sånt. sen började ja städa mitt rum & de behövdes verkligen. senare följde ja me mamma o handla o sånt. aa´har inte gjort så mycket idag, men känner att ja inte orkar heller. så min kväll blir nog här med cola o chips.


jag tycker verkligen inte att det är kul att blogga när ja inte kan lägga in bilder. kabeln till digitalkameran är borta & min mobil går fan inte o ta kort me, asdålig bild. så får hoppas att ja får en mobil i julklapp, då lovar ja att det blir fler bilder !

Kommentarer
Postat av: olivia

puss då! :D <3

2009-12-22 @ 11:55:24
URL: http://oliviakatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0