onsdag

hemkunskap - gjorde typ inget

lunch

heltid- gjorde svenskaprovet, de gick bra

matte- fick inte så mycket gjort

heltid - gjorde inget



aa det va min dag inte alls jobbig & så jävla skönt att det typ inte är ngt plugg kvar heller, slutade vid tre så drog hem direkt o käka. nu ska ja väl göra lite glosor som är till imorrn, men det blir bara muntligt så behöver inte ens träna på dom typ. ska snart städa mitt rum vilket verkligen kan behövas & senare träffar jag nog mickis ett tag, ae de sånt som märks =) ciao

nu kommer två pics på mig amanda o jossa från helgen :)





NI ÄR ALLT BRA NI, ÄLSKAR ER <3


Kommentarer
Postat av: amanda

älskardig med gumman! <3

2009-12-11 @ 14:15:54
Postat av: jossaaa (:

Ni är bääääst :D <33

2009-12-12 @ 13:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0