tisdag

förlåt för dålig uppdatering men här kommer det lite kort om igår också

måndag: försov mig som vanligt till skolan så gick inte på första lektionen & så vart hela dagen helt bajjs. slutade tio i tre så drog hem med mickis så, sen ner till maxi där inhandlade ja en klänning, nöjd faktiskt ! efter ett tag kom rim dit & hon handlade en tjocktröja :), senare så drog rim hem :( & ja va me mickis. ae vi gjorde inte så mycket, kolla på film o tog de lugnt. jaa de va min måndag :)


idag: började vid åtta med idrott, uush så jobbigt äre att ha de på morronen ! men ajja skolan gick rätt bra. slutade tjugo i två me no. sen drog ja o ida hem till mig & lite senare ner till mc & sen hem till mig igen, jaani,
ida är ju allt lite rolig. satt o sjöng till ngn jävla diggar låt. haha fyfan! ae puss på henne =) o hennes bestfriend ..... , HEHEHE.  fan vad rolig ja är =) , senare så trog hon & då gick ja o mötte mickis, o nu är ja me henne. ae normala är ju ngt som vi INTE är iaf. men aa nu ska ja va lite social me henne. hare bra så hörs vi.




ae du är bra du min vän <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha, jag diggar dej jag diggar dej jag digg diggelidiggdiggdiggar dig så smått :D my bestfriend haa? not yet, but soon mayby? motherfucker :D

2009-12-08 @ 21:43:36
URL: http://idafranzen.blogg.se/
Postat av: ida

fannie, jag behöver prata med dig ;o nu nu nu <3

2009-12-13 @ 19:22:05
URL: http://idafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0