HEEELG !<3

idag äre ju fredag den trettonde, vilket innebär att det är en otursdag. för alla kanske det inte är de men för mig så är det verkligen oturdagen, det har nog aldrig vart en fredag den trettonde utan att det händer ngt för mig, idag har lite allt möjligt hänt en sak är ju att ja misslyckades helt på hemkunskapsprovet iaf ! , sen dom andra två sakerna behöver man inte gå in på ! men ajja dan är ju inte slut än -.- hur som helst så gick ja till skolan idag fasst ja inte alls kände mig bra än. kan fortfarande inte äta ngt, de går verkligen inte ! :( men mot slutet mådde ja inte alls bra så drog hem en lektion innan vi sluta. nu ska ja nog sova ett tag för ja får verkligen inte må dåligt sen
när ja ska träffa lisa, vi får se vad vi hittar på men antagligen så tar vi nog de bara lungt, de behövs för min del ! skirver nog lite mer senare sen. puuuss


sommar ? JAAAAAAAAAAAATAAAAAAACK :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0