måndag

Måndag nudå, o tbx till skolan ! inge vidare kul och plus att niorna är på prao så
nu äre ännu mer aptråkigt i skolan.. men hur som helst så va dagen skitseg,
gjorde bara temat o en matte lektion, så det gick inte direkt fort idag.
Men ett plus va ju iaf att rim va i skolan, hehe äntligen (: när vi slutade så
drog ja hem och käkade lite, sen satte ja mig faktist ner och plugga direkt
känner mig rätt stolt, haha nejdå men fick lite gjort iaf. sen va det träning, när
ja kom hem hann ja bara va hemma i fem min sen vare raka vägen ner till
rece och möta mickis. idiot som hon är :) runt tio kom ja hem och då blev
det duschen på direkten och käkade. nu sitter ja här o ska inte göra de länge.
för det blir filmtime för min del o käka NUDLAR (L) , matte ska ja göra till dig me ?
haha, så bra äru! :D nee men nu ska ja dra mig orkar inte sitta här mer.
pusshaaaaaaay


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0