pluuuuuuuuugg ...

började kvart över åtta  och sluta tjugo i två, nice ! drog o klippte
mig direkt efter, bara topparna :) nu har ja precis kommit hem o
så måste ja plugga ett tag, aso det är sjuk hur mycket vi har den
här veckan ; till på torsdag så har vi no & so prov , eller aa det där
till temat, spanska (redovisning) engelskaprov och på fredag har vi
hemkunskapsprov, plus att det är fredag den trettonde då me -.-
aa ser ni hur jävla mycke det är eller , bara på en vecka.
ooh skolan dödar mig verkligen! hehe. men när ja har pluggat klart
vilken lär bli snart .. så ska ja träffa min älskade bella som ha inte
träffat på tretusen år känns de som fasst de bara va i helgen xd
blir nog att sova där inatt, börjar kl tolv imorrn, fetingnaajs altså :D
puuuuuuuuuushej


mm jooo så här sere ut när mickis sitter o skriver av
sig lite, ha-ha så jävla dum i huvvet är hon :)


Kommentarer
Postat av: mickis

amen de är n a j s

2009-11-10 @ 21:25:59
URL: http://michaelane.blogg.se/
Postat av: idaaaaaaa

och jag är bäst i hela världen :)

2009-11-10 @ 22:27:55
URL: http://idafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0