ONSDAG

det är sjukt va veckorna går fort, det är ju redan onsdag
fast det kan ju bero på att vi har haft två studiedagar
men ändå, hehe. aa snart är det helg & de gillar vi ! <3
skolan idag va rätt soft för min del, på morgonen åkte
vi till djäkne som sagt o kolla på ngn teater aa den va
rätt bra. sen tillbaka till skolan , men kände mig inte riktigt
okej så drog hem. när mickis slutade kom hon hem till mig
för vi skulle plugga, men aa inte svårt o lista ut hur det blev
me de , neej ! :)efter ett tag drog hon för hon skulle till
hennes farmor så ja gick o la mig o soov.
sen följde ja me mamma ett tag till hennes kompis
men inge vidare kul så drog hem o sov igen, aa ovanligt
att ja sover menar ja :)
pussen




ja menar, klassen är ju så bra ! ae men det finns ju ngra bra
iaf & ni vet vilka ni är ! <3


Kommentarer
Postat av: idiseeeeen

du är bra fannie :D

2009-10-18 @ 20:53:25
URL: http://idafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0