torsdag

Idag vakna jag klockan åtta, pågrund av att mickis ringde o typ stortjöt,
så drog ner på direkten o snacka o grejjer med henne. Sen runt nio kom
vi hem hit till mig, o då gick vi o sov igen för de kunde ju allt behövas !
Vakna runt tolv igen o då ville vi käka på kina, så aa raka vägen ner till
stan o käkade KINAMAT! (L) ae fyfan vad gott de va. Typ direkt efter så drog
vi hem , nu sitter ja här & ska nog gå o sova igen, hehe övanligt att ja
vill sova, NEJ ! :) men mickis du får ringa o väcka mig när vi ska ses,
det är ju du bra på :*
puss


miss it ! :(


Kommentarer
Postat av: mickis

ha-ha det hade ju sina anledningar oxå ;)) aa men jag ringer om ett tag, love u<3

2009-10-29 @ 15:13:26
URL: http://michaelane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0