movie night

kan ju börja med att skriva .. att mickis sov hos mig inatt me, ovanligt ? AAAAE SKULLE INTE TRO DE. vaknade vid halv ett o började fixa oss. drog ner till stan o där träffa man lite folk. köpte inget speciellt. ska köpta nytt löshår ist. ointressant för er, men aa. när vi kom hem så la vi oss o sov igen, så jävla lata o sover hela tiden. HAHA! ja o mickis skulle ha dragit ut till åby men orkade inte. nu sitter vi här o ja tror ja håller på o bli sjuk. inte kul vaa. så det blir att kolla film o sånt med min kära vän. blir ja bättre imorrn så ska ja nog träffa emil, mys. aao livet leker. pussen dårå.



söt du ska va då gumsan. hi ha ho.

Kommentarer
Postat av: mixon

så jävla trötta hela tiden..men jag tycker om dig ändå min vän. även fast du har dina små dampryck. hjärta dig <3

2010-04-06 @ 21:58:31
URL: http://michaelane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0