fail är ordet

i fredags vare lite småkul så där i sörping... haha! i lördags så kom släkt o kompisar hem hit, jag och mamma blev firade eftersom att vi va i kroatien o sånt o då har vi inte hunnit fira oss än ajuste mickis va också här. men aa iaf, fick pengar och presentkort alltid nice! på kvällen drog vi till söderköping, sov där! igår så drog jag och mickis till stan, köpte ett linne, ett par skinnthigts plus mat på kina! men kommer bara bild på linnet :) senare när vi kom hem träffade vi nicke och petter, alltid kul att petter typ ville döda mig... dock kan ja förstå det när jag hällde en hel loka över honom, men aa så äre! idag vare bara jgkfslgnmfngfsg bajs i skolan! aptråkigt, tur bara att man har några som lyser upp ens dagar! nu är ja hemma o ska ner till stan med mickis igen, haha nae men känner att ja vill ha ngt mer! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0