min älskade syster!

vaknade klockan tolv idag, kollade på mobilen o såg att pappa skickat sms. tror ja fick hjärtatack eller ngt. hur som helst så stog det att min syster vilma har fått diabetes och att dom är med henne på lasarettet. självklart så va det bara för mig att åka upp till lasarettet.. fan vad synd ja tycker om henne, hon låg med dropp och grejer.. fan älskling då, inte lätt att va liten  :( kom hem för ett tag sen, antagligen så ska ja dit imorrn igen :( nu sitter ja här hemma med min andra älskling mickis! hon ligger och kollar på film, så ska va lite snäll mot henne och hämta chips och sen kolla på film med henne, mitt andra problem som jag har är att SKOLAN BÖRJAR IMORRN!! faaaaaaaaaaaaan ja vill verkligen inte..... kill me! ae nu ska ja inte skriva mer hejdå!

Kommentarer
Postat av: sofia

gud va tråkigt :/ usch

2010-08-25 @ 20:27:04
URL: http://sofiiaelgstrand.blogg.se/
Postat av: sofia

gud va tråkigt :/ usch

2010-08-25 @ 20:27:12
URL: http://sofiiaelgstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0