thats life

skolan idag va väl lite halvseg... tur iaf att man har mickis som gör mina dagar! när vi hade slutat så drog jag och mickis till stan, hon käkade o sen drog hon hem. ja mötte upp amanda jossa jennifer och bella på stan, gick och käkade på gu va gott, alltid lika gott! firade amanda lite smått som fyller år, grattis gumman! efter ett tag drog ja hem, skulle ha åkt till vilma men blev inte så, istället träffade ja mickis nicke & simon, ajuuste petter wille o ngn mer va me ett litet tag. annars va ja bara ute hela tiden med dom andra mupparna, ni är för bra ni! <3 nu har ja precis kommit hem, ska sitta här o dega nu sen tar jag mig en dusch, kanonkul! haha puussen
gullig bild från tylösand!

Kommentarer
Postat av: michaela eklund

love you babe!!

2010-08-25 @ 23:21:42
URL: http://michaelane.blogg.se/
Postat av: camelia karova

sv: hahah ae vad pinsamt det var! fyyyy hahhha :D

2010-08-26 @ 18:43:43
URL: http://karova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0