- torsdag

igår drog jag och oliwia till stan ganska så skapligt, väntade på hampe och ibbe o va med dom ett tag. när ibbe drog så va vi andra kvar o glutta lite på stan. runt sju åkte ja hem till kusinerna och käkade middag där. vid nio tog ja och oliwia tåget till blacka o åkte hem till jonte där det va lite gött folk, jorå jag hade kul i min lilla värd. stannade kvar där till tio i sex och sen tog vi bussen till stan, in på mc och käkade frukost o sen runt åtta kom vi hem till dennis där ja oliwia hampe och linus skulle sova.. haha fyfan vilken natt/morgon. aa somnade vid tio och fick två timmars sömn o sen åkte vi hem till mig, resten av dagen har ja bara vart hemma och mått skit! nu ska ja glutta film med mickis och sen sova, tagga till imorrn!
släpper en gammal bild på bella emelie o mig från midsommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0