juldagen

sov som en stock inatt, så jävla skönt! min jul va väl helt okej, men ja tycker fan inte att det är ngt speciellt längre, okej att man får alla presenter som dock är väldigt nice, men det är ju inget mer som är kul? när ja kom hem träffade ja mallan ett tag o sen skulle ja träffat mickis, men nae. idag kom oliwia till mig vid två typ, drog direkt ner till mormor och käka hennes goda mat. nu är vi hos mig o ska nog vara det resten av kvällen, känner inte att ja har ork till ngt ikväll faktiskt, för övrigt så är oliwia väldigt dum i huvet men ja älskar henne ändå. senare lägger ja ut lite bilder på det jag fick igår! nu taggar vi till ngn bra film
haaatar äckel vinter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0