torsdag

När ja vakna imorse så mådde ja skit, men tvinga mig upp till skolan och gjorde mitt svenska prov, det gick bra. men fyfan vad dåligt ja mådde. så fick inte va kvar i skolan av mina kära lärare så ja gick hem. vet inte om ja kommer till skolan imorrn, men om ja inte gör de så gör jag mina andra prov på tisdag, får gå ifrån tidigare från praon. resten av dagen har ja inte gjort ett skit, eller jo sovit. UNDERBAAAART <3333333 o resten av dagen/kvällen/natten så ska ja nog bara kolla på film o be mamma köpa hem godis när hon kommer hem, kul liv.
gulliga osv..

Kommentarer
Postat av: bella

as söta! , vi får ta o ses någon dag så kan du ta ditt linne samtidigt hehe <3



2010-12-04 @ 13:24:27
URL: http://bellaandeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0