i taket lyser stjärnorna..

.. kollade ja o mickis på förut, inte första gången ja såg den. men fyfan så jävla mycket ja tjuter till den. helt sjukt. tårarna bara sprutar, jag klarar verkligen inte av cancer filmer, ae uush det går inte :( plus att man lever sig in i filmerna oxå. haha direkt när den va slut drog ju mickis, inte så konstigt så som ja va. haha naerå. men nu ska ja äta o se på en till film tror ja, o bara att hoppas på att ja somnar tidigt vilket ja nog lär göra efter den här natten... puss



som flesta har nog sett den, men dom som inte har ; se den !


Kommentarer
Postat av: gråta till en film ? moget

en fråga??? varför gråter du till filmer ?? det är inte på riktigt ( hahhahhhahahha )

2010-03-02 @ 12:33:55
Postat av: fannie

sv anonym :vill du verkligen att ja ska förklara de, om du inte fattar så är du riktigt jävla dum i huvvet, men ja kan ju säga att det är för att ja lever mig in i filmerna o har medkänslor, det kanske inte du har, men ja har de. ngt problem me de eller ? herregud

2010-03-02 @ 18:52:46
URL: http://faanniebeletiic.blogg.se/
Postat av: Emelie Johansson

se allt för min syster , jag grät hela filmen!

Men den är jävligt bra!

2010-03-04 @ 21:45:48
URL: http://emelieisthebest.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0