lisa bergström ! <3

skolan idag va väl helt okej, slutade tjugo i två, de nice. när jag slutade så vare att dra till sandbyhov direkt o kolla upp mitt ben, kan typ inte gå ellernån ting, haltar o ae vet inte vad. o där kan ja lova att ja bara ville lägga mig ner och dö. för när ja sitter o snackar med läkaren så säger han att vi ska ta ett blodprov i armen, o ja fick ingen bedövning heller, o att ta i armen är nog bland det värsta som finns! men haha hur som helst så är ja hemma nu och väntar på svar.. ska dit imorrn igen runt tio. men ae nu hinner jag inte skriva ngt mer, måste fixa mig och sen drar jag ner till stan o träffar den mest saknade lisa ! <3





härliga mulningar, härlig vinter...

Kommentarer
Postat av: lisa

min underbara fannie! <3 fyfan, så jävla kul att ses igen var det! blir gryyyymt kul i helgen! :D <3 <3

2010-02-02 @ 22:48:51
Postat av: fannie

sv lisa : min underbara grymmaste sötaste, bäästa lisa ! <3 helt sjukt hur kul det va, i helgen blire ännu mer nice, älskar dig <3

2010-02-03 @ 13:52:17
URL: http://faanniebeletiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0