love my girls !

dålig uppdatering ja vet, i fredags så va ja me jossa amanda och lisa, lisa sov här också. kvällen blev ju inte riktigt som planerat om man säger så, men det va kul ändå :*.  men igår var det jävligt lyckat jag amanda och jossa drog först ner till stan till någon calle på fest ? men va inte där så länge, drog till mc senare o va där ett tag, sen ute & sen hem till mig med musik på högsta volym! haha riktigt nice kväll iaf!






jag älskar er tjejer, ni är helt klart bäst ! <3


Kommentarer
Postat av: olivia

sötnosar! :) <3

2010-02-07 @ 13:51:59
URL: http://oclaar.blogg.se/
Postat av: amanda

ärskar er! bästa med er!

puuuuusss <3

2010-02-07 @ 13:59:05
Postat av: amanda

riktigt najs blev det tills slut iaf! :D

sjukt kul vad vi än gör, hur vi än är så är det rolidast med er! puss på dig gumman! <33

2010-02-07 @ 14:45:45
Postat av: fannie

sv amanda : ni är bääst och jag älskar er så jävla mycket muppar. bästa vi <3

2010-02-07 @ 17:31:23
URL: http://faanniebeletiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0