min ida!

Kan ju börja me o säga att min natt har vart förjävlig tack vare emelie! Hon låg och hostade konstant i typ två timmat o ja va skit trött o kunde inte sova ett skit, det var typ hundra grader varmt i mitt rum, vi hade två tjocka täcken som inte gjorde saken bättre o ae herregud, skitbra natt! När emelie skulle till sommarskolan förut så åkte ja in till stan, skulle fixa min klocka, men nejnej.. så det blev en tröja från monki ist :) När ja kom hem så träffade ja ida, va bara med henne en timma o sen fick ja säga hejdå till henne :( kommer inte sen henne på en månad! fyfan... Efter det så åkte ja o fixade pass för mitt andra hade gått ut, haha fyfan så fult de blev. När ja hade vart där så träffade ja malin i typ en kvart? tog oss en klubba o sen upp till mig, hehe.. nu har ja precis käkat o ska fixa mitt rum lite, sen blir det träning.. kul, arrååååååå
love you !

Kommentarer
Postat av: ida

i love you too <3

2010-07-07 @ 23:39:12
URL: http://idafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0