disgusing

blev ingen skola för mig idag. ja vaknade precis upp av världens äckligaste dröm !! :( nu ska ja bara skriva av mig lite o sen gå och sova igen. men min dröm va iaf : att ja va i mitt rum, kollade runt och det ända ja såg var hundratals med spindlar på mina väggar och i taket. sen skulle ja börja ta bort dom men just när ja skulle göra det så vare ngn jävla spindel som va död men ändå levde? i min MUN o började lägga typ som svarta ägg eller vadfan det va ? o det gick typ inte att få bort dom. sen när ja kollar i sängen så är det typ en meters stor spindel! aso haha careface för er ja vet, men vafan spindlar är det vidrigaste ja vet typ -.- kollade upp vad det betydde o det stog typ att ja kommer bli lycklig inom kort o få en stor summa pengar, att spindlar är bra att drömma om. haha aa vi får väl se (y) ae nu ska ja sova, sen träffar jag mickis och drar en sväng till stan med henne. senare blire åby :) puss
FYFAN ! GÅ O DÖÖÖÖÖÖÖÖ

Kommentarer
Postat av: belinda

hur kollar du upp drömmen :o

2010-06-08 @ 23:05:30
URL: http://belindatokuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0