söndag

ojoj ovanligt att inte ja bloggat.. men nu ska ni få se vad ja har haft för mig :)
fredags : drog till stan med emelie på dan, framåt kvällen va ja och emelie med emil och cappe hemma hos mig, hahaha helt galet. dom drog vid tolv typ, då drog ja o emelie hem till martin och sov där, blev att bada o basta all night long! hej det är martin, ja menar sven!!!! hahahaha herregud, det va nog en av de roligaste sakerna ja vart me om, dock så äre bara ja emelie o martin som fattar. men iaf, tack pappa martin ;)
lördag : jag och emelie drog hem skapligt från martin, när vi kommer hem till mig så ringer emil o cappe o säger att vi två ska tälta med dom, helt spontant! men haha visst fan gjorde vi det till sist, säger bara en sak : TÄLTA ÄR INTE MIN GREJ... men haha jorå det va rätt nice. dock fick vi bara fyra timmars sömn om ens det (y)
idag : drog hem vid fyra från emelie, när ja kom hem så åkte ja o mamma till barndomskompisarna, mycket trevligt! o alltid lika mycket prat :D kom hem för typ en halvtimma sen, nu ska ja lägga mej o sova. är helt död verkligen.. tror inte ens ja vet vad jag heter längre!
LIVET LEKER JUST NU, O JA ÄLSKART SÅ SJUKT MYCKET ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0