tisdag

illa ja vet, inte bloggat på typ fem dagar eller ngt ? men jag har vart sjuk, inte vart i skolan sen i onsdags. sen har ja vart 90 % av den tiden i åby. o nu när sommaren är på väg så sitter man ju inte bara inne, man är ju självklart ute o har det så nice som det bara går att ha det. inte sådär jätte tagg på att sätta mig och blogga då! haha. men iaf inatt sov ja hos emelie, mådde inte så bra idag heller så blev ingen skola för mig, va i åby hela dan med emelie o grabbarna, nu har ja precis kommit hem. sitter här med min cola och ska nog göra det ett tag till, sen väntar dusch, käk, fix till imorrn, film, sängen <333 aa det va väl de. imorrn slutar jag vid halv fyra, senare drar jag nog ut till åby. puusss
bästa schulzan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0