badhuset och orientering..

HAHAHAH aso gud vilken dag! oliwia kom till mig vid halv åtta, sen blev det badet vid nio. va där i två timmar. aa där vare ju inte alls kul, snarare aptråkigt. förutom mickis jäva smink.. haha fyfan. tror nästan att ja skulle kissa på mig där i vattnet ett tag. aa kul vare, för dom som va me! vid elva drog jag och oliwia till stan o käka, sedan vidare till vrinneviskogen och orientera, o ja kan ju säga såhär, om vi inte hade gått/sprungit me johannes och fredrik så hade det gått mindre bra för våran del. inte för att johannes eller fredrik va så jävla bra dom heller, ingen utav oss va de. men aa klarade två banor iaf .. fredrik har ju gjort min dag kan ja ju lova, först så ramlar han framlänges rakt ner, han snubbla på ngt skit? hah. sen så äre ngn minibeck eller ngt som han självklart råkar trampa i o halkar rakt ner. mmmm frdrik (L) skogen? aa fast NAE! hahahah guud. ganska så bäsa vi helt enkelt!
mickis och jag, blekfisen :*
mickis och jag
mickis jag och oliwia
jag och mickis
johannes och oliwia
oliwia och fredirk
johannes och fredrik
fucking kartan!

offerbilder, men care! bjuder på oss själva lite.

Kommentarer
Postat av: Fredrik =D

Kul att jag gjorde nån glad hahah :)

2010-05-20 @ 14:01:52
Postat av: fannie

hahaha bästa du!

2010-05-20 @ 21:49:15
URL: http://faanniebeletiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0