@ my place

ae fyfan, ja vet att ja inte har bloggat på hundra år. men ja finner aldrig orken. inte för att det är så jobbigt men aa. kommer inte ihåg vad ja har gjort dom senaste dagarna, jo vart hos läkarn. men det gick fan asbra! :) mitt hb har gått ner sjukt mycket. o ja vet att ni inte fattar o ja tänker inte förklara heller :D dock står ju inte hb för hembränt! haha. men aa både igår och idag så har ja vart hemma från skolan, mår inte alls bra, typ ont i halsen förkyld och aa det va väl de. men idag följde jag med mamma till stan, fick massa fint med mig hem, orkar inte lägga in bild på det. men det var iaf solglasögon, tröjor och två jeans plus coooola <333 tack! när ja kom hem fixade jag mig lite, träffade amanda o jossa. vi har inte gjort så mycket. skulle dragit ut till åby o träffat grabbarna men så blev det inte. har bara vart hos mig o chillat sådääär. arå men det gillas ju. jossa drog nyss så nu sitter ja här med amanda. ska ta och va lite social mot henne nu, hehe. orkar fan inte skriva mer! puusssen
sweet bild på amanda mig o jossa! bästa ni <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0