oliwia och ja i ett nötskal!

Okej, kan ju börja me att säga att jag försov mig idag igen, ovanligt? naee. Så det blev att komma en timma sent.. altså ingen spanska för min del. När ja kommer så säger oliwia jäveln att vi hade håltimma till tjugo över tio, fyfan trodde ja skulle döda henne där ett tag... Hade matteprov idag också, får hoppas på ett g iaf. hah. Ajuste vi hade orgentering på idrotten, hahaha fyfan säger ja bara. Oliwa hur fan ska det gå för oss i vrinneviskogen ? inte så bra vaaa.. Efter skolan drog ja ner till stan direkt, träffade tessi en stund. Nu är vi hos mig o degar, ska försöka plugga lite sen me, men ja orkar inte :( får se hur det blir med den saken.. ingen puss idag!



KÄRLEK TILL BURN <33333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0