skolan in my ass

kan ju börja me att ja inte försov mig imorse, bra fannie, bra ! hihi ja vet.. men iaf. skolan va ju lite småkul sådär, när ja kom hem så vare bara att sätta sig ner o plugga, no life ja vet. men måste ju tyvärr. nu sitter ja med den här jävla so:n som vi har. o ja fattar ingenting, o känner på mig att ida kommer döda mig snart.. men aa så äre när man är smart som ja :) hmm.. ska snart kolla på andra avenyn o sen försöka bli lite smart, har matteprov imorrn, fan fan fan! blir ingen bild nu. skriver kanske mer sen, sånt som märks. puss

Kommentarer
Postat av: ida

skulle aldrig döda dig :*

även om jag ville..

2010-05-05 @ 23:46:51
URL: http://idafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0