lite nytt igen

vaknade upp imorse av att mormor och dennis ( min morbror) plus mina två kusiner stog i rummet o tyckte synd om mig för att ja är så sjuk, haha vilken familj. gick upp och försökte äta lite då, men gick ju inge vidare. min hals asso :( fick iallafall två tusen kronor av mormor idag, lite snabba cash sådär hihi :D älskar henne. trots att ja vart hemma o är assjuk så drog jag mig ner til stan med och köpte lite oviktiga saker men de jag behöver. när vi va klara drog jag mig till mina kusiner för att käka där, nu är ja hemma o mår skit igen.. blir bara att va hemma, kul fredag.
'
bilderna är sämst, men orkar inte bry mig. bild 1 : ett puder från isadora
bild 2 : ett par leopardjeans. bild 3 : vit stickad tröja. bild 4 : en ny pincett
eftersom att min är borta, och en bodyloation. bild 5: två par nya knästrumpor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0