news

idag har jag mått så jävla dåligt, inte kunnat svälja normalt eller nånting. mina halsmandlar är stora som tennisbollar o ae smärta, kanske har halsflus men nu har ja drogat massa tabletter så för tillfället mår jag bättre. för övrigt så va skolan skit, ovärt att ens dra dit idag. dock jävligt nice att min älskade mormor kommer hem idag eller aa ikväll. fyfan vad jag har saknat henne,  vart nere i kroatien i ett halvår, under den tiden har ja bara träffat henne när ja också va där. men aa hur som helst, nu är mickis hos mig o vi ska väl ta o glutta på en film eller ngt. får se lixom.
nu kommer bilder på de ja fick med mig hem igår :)
riktigt nöjd, tack mami

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0