söndag

okej, ja vet ja är sämst på att blogga o absolut när det är helg, ska försöka bättra mig, men nu kan ja tala om för er vad ja har haft för mig :)

fredags : drog till skolan, va helt död efter två timmars sömn med oliwia, gjorde mitt engelskaprov som ja tror gick bra, efter skolan drog vi hem till mig, sen vidare ner till stan o träffade robin och felix ett tag, sen hem för att fixa sig, och senare vidare ner till stan på fest, haha är väl ordet man kan säga om den kvällen ;) jag hade iallafall kul i min egna lilla värld! när vi kom hem kan ja lova att ja o oliwia sov gott, eller nae inte jag! :(
lördag : vaknade upp och trodde ja va döende, medans oliwia åkte hem o hämta lite saker så åkte ja o mamma ner till maxi, blev en liten shopping för min del bilder kommer på det nu :), sen hem o så kom oliwia o efter det blev det en lugnt kväll som spenderades hemma hos robin med honom oliwia och jonte, efter mycket om o men så kom vi hem vid tvåtiden typ.
idag : har inte gjort nånting typ, sagt adjö till min vän oliwia som har bosatt sig här i nåra dagar.. haha. träffat mickis, o aa lite donkenhäng. inget mer att säga om dagen? är hemma nu och ska ladda ner ngn bra film o hare jävligt gött med min cola som väntar plus lite popcorn på det.
xperian är i rosa o vit så ni vet lixom! ae men tack mami, love you very much <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0