mickis är så jävla bra o jag älskar henne!

tjääna fan, som ni vet så har ja vart hemma idag. härligt! när mickis kom så pluggade vi faktiskt. finns inget att säga mer än tre ord : så jävla duktiga! innan vi plugga så gick vi till netto o handla upp hela affären. vi kan verkligen inte plugga utan att ha ngt till, men vem kan det?? isf är det ngt fel :) skulle ha åkt till pappa idag, men blev inte så dårå. drar dit imorrn ist. resten av dagen så har jag och mickis bara suttit i min säng med en varsin data, vilka jävla nördar vi är. aa nu sitte ja här i min säng helt alone o väntar på att mickis ska duscha klart.. sen blir det att gå o hämta våran cola chips choklad o sen smothie på det! feta?? JAAAAAATACK! ciao
nej inte ett dugg konstigt, det är såhär det ser ut när jag och mickis
ska plugga, typ andra världskriget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0