valborg

efter skolan drog jag och oliwia till stan, sen hem o fixa oss och efter det så drog vi till ektorp o vidare till folketspark med hampe kristian linus och däännis, invigde två karuseller, bästa vi. förövrigt så va det lame där. så jag och oliwia åkte hem till robin i lindö o va med honom och råberg ett tag, till sist kom vi hem. händelserik kväll osv. nu sitter jag här och ska snart städa duscha äta och fixa mig. runt sju kommer olwan och då blir det att dra till lindö o vad med våra fina vänner. får se vad kvällen har att erbjuda. pusss
damn vilka hotgirls för cirkus 3 år sen :)

Kommentarer
Postat av: Camelia Karova.

hahah fyfan fannie va fula vi va! <3

2011-05-01 @ 20:53:26
URL: http://karova.blogg.se/
Postat av: fannie

hahaha javet!<3

2011-05-01 @ 22:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0