varför?

kan inte fatta att det är sant, känns som att ja lever i en dröm. jag klarar mig inte utan dig i ett och ett halvt år. vad det än är så har du alltid funnits för mig och vi vet alltid vart vi har varandra. jag saknar dig redan, bara tanken av att jag bara kommer kunna prata med dig en gång i veckan, att jag inte kan komma upp till dig och bara prata o vara hur jävla störd som helst utan att du bryr dig, allt sånt tänker jag på hela tiden. det har bara gått en dag nu och jag vet inte hur jag ska klara mig. jag pratade med dig i telefon nu, och det känns som att du fortfarande är hemma.. JAG ÄLSKAR DIG MIN UNDERBARASTE VÄN, MICHAELA EKLUND <3


en sån fin person som dig tar man inte för givet..


Kommentarer
Postat av: mickis

älskar dig hjärtat!! <3

2011-05-02 @ 12:30:51
Postat av: fannie

jag älskar dig mest. snälla kan du ringa mig?:(<3

2011-05-02 @ 20:31:59
Postat av: Anonym

vart är hon ?

2011-06-12 @ 20:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0