onsdag

kan ju börja med att säga tack till emelie för igår! jag hade kul iallafall :* skulle ha sovit hemma inatt men jag och oliwia hamnade hos dennis o sov där med hampe honom och linus. men att sova brevid hampe är fan ingen höjdare asso, o ändå inträffar det samma sak varje gång. att man inte lär sig att han är typ störd i sömnen! aja, vi åkte hem imorse o resten av dagen har ja bara vart hemma o slappat. mamma jobbar natt, o själv sitter man här hemma under täcket o drogar oth med cola och chips. har ingen ork till att göra nåt idag. får tagga till imorrn helt enkelt. nu ska ja fortsätta att glutta vidare, vi hörs gott folk!
saknar mina bruda ben från i somras!:(

Kommentarer
Postat av: Anonym

mmm o ja saknar mina trashiga vita ben<3333

2011-02-23 @ 22:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0