dyngna?

eftersom att ja inte kan sova så funderar ja på att dygna inatt. aa min dag har vart ganska så nice. kom till skolan o va där på två lektioner. sen gick ja hem o hos mig va ju oliwia, hon sov hos mig inatt men vaknade med jävla äckel migrän så ja fick gå till skolan själv.. snällt osv! när ja kom hem så drog vi ner till kina o käkade, dock kände ja mig fattig idag eftersom att man har personer man tydligen inte kunde lita på i sin närhet som tar 300 kr av mig, generöst menar ja! aja, sen så drog vi hem till dennis lägenhet o va med dom som va där. sen när alla drog så va det bara ja ibbe oliwia och jonte kvar så vi drog o käka kebab o sen åkte vi o kolla på oliwias träning, ja o jonte dog nog helt seriöst.. aja that's life! kom hem vid nio o nu sitter ja här o kan fan i mig inte sova, så ska väl kolla på en film eller nåt nu
världens bästa vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0