måndag

min och oliwias helt har ju vart lite annorlunda sådär. naerå, men i fredags skulle vi ha åkt till sörping o träffas robin o dom, men så blev det inte. utan vi va med våra andra kära grabbar! i lördags däremot så åkte vi till lindö hem till råberg där yttah o lite annat folk va. ja och oliwia kom hem runt halv ett o slockna direkt! igår så gjorde ja inte så mycket förutom att mickis kom hit o sen sov hon här. idag känner ja mig verkligen helt spräck, gick i skolan från åtta till halv fyra. när ja kom hem gick ja o la mig i två timmar, nu sitter ja här o ska försöka plugga lite. men det vet vi ju alla hur det kommer gå för mig :)
de chill, ja bjuder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0