söndag

dålig uppdatering ja vet, men mitt nyår vart riktigt lyckat, eller? haha nae men fyfan vad ja hatar raketer. kommer aldrig mer va i närheten av dom, fick en äcklig jävla raket rakt på foten så ja trodde hela gick av. fem minuter senare kommer en annan in o skiker som en idiot o hon fick den i ögat... igår så va ja hur seg som helst men fann orken till att gå till kusinerna och fira min underbara kusin som fyller 19 år! efter det så drog jag och mickis hem till dennis o va med honom och linus. skulle tagit sista bussen o de hem, men vad händer? JO VI MISSA DEN!!!
så jag och mickis fick gå hela jävla vägen hem från ektorp som tog oss två timmar, fyfan säger ja bara! idag vakna ja runt fyra o sen iväg o handla med mamma. nu väntar ja på att mickis o dennis ska komma, dom sover här också!

Kommentarer
Postat av: Teodorheidi

Thanks, keep up the good work.

2012-01-02 @ 19:16:13
URL: http://teodorheidi.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0