sådär ja!

okej, nu har ja vart ifrån bloggen ett tag, men nu känner ja att ja är på fötter igen och kan ta tag i det igen! hmm, vart ska ja börja? skolan idag, behöver ja säga nåt? nae tror inte det. fast ja har vart borta en vecka så va det aptråkigt! slutade tio över ett och det är ju ett plus, nu sitter ja hemma och väntar på att mickis ska komma hit ett tag, hoppas på att hon har med sig cola till mig, hehe. sen ska ja nog åka till pappa och sova där inatt. hade tänkt att plugga lite idag, men inte fan behöver jag det. för mina kära lärare har sagt att ja inte behöver göra vissa grejer nu. happy face osv osv!
okej, nu vart sista bilden asliten. men orkar inte ändra.
köpte det här i veckan, lite nya behövliga grejer. köpte
ett par svarta jeans också men glömde lägga in dom så
jag gör det sen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0