torsdag

ae förflåt, sämsta uppdateringen, men om ja ska va ärlig så orkar ja inte me bloggen. för det första så finns det inget att skriva om nu på vintern och när det är skola. det händer samma saker hela tiden, gå upp, dra till skolan, åker hem, sover, kollar på film, pluggar, stan, träna om man hinner. aa det är typ de ja gör i veckorna. hatar skolan, hatar vintern, hatar det mesta just nu. förutom helgerna! haha. nae men idag så va det slappt i skolan, efter luch åkte ja och oliwia ner till ungdomsmottagningen, men eftersom att jag suger så ska ja dit på måndag igen, bra jobbat osv! nu ska ja städa mitt rum lite, sen vänta på att min bank ska komma o sen ska jag nog glutta på oth resten av dagen! puss
snabb bild på dagens, körde på kenzas shorts och den söta blusen till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0